Ez itt Muki "enduro"-ja. Vagyis endurosított S 51-ese. 2006 Szeptember 02-én vettük, nagyon rosz külső állapotban, az ígéretek szerint felújított blokkal, harmat gyengén. A felújított blokkból az lett hogy már 1,5 gyűrűvel vettük, a letört gyűrű pedig 2 nagy karcot húzott a hengerbe. A karburátorban csak 56-os fuvóka volt. Az ülés egy deszka és egy bőrkabát összeállítása egy kis szivaccsal,BMX kormánnyal, a kipufogó horpadt, repedtfazék hangú, össze vissza festve, akárcsak a tank és a deknik. A tükör nagyobb mint egy autón. Az első teleszkópban nem volt elég olaj, a villa pedig lötyögött, mert nem volt a villanyaknál alsó golyóskosár. Ezek nem nagy gondok, mivel mindenképp fel akartuk újítani. A pozítívum az új főtengely és szimeringek, na meg hogy a kerekekben nem volt 8-as. Lesz új 60-as henger, dugóval, hengerfejjel, kipufogóval, kipufogócsonkkal, ráccsal, gáz, kuplung, fék karokkal, markolatokkal, berugó és váltó karral, üléshuzattal, sárvédőszélekkel, festéssel. A motorhoz az ülés, a deknik, a köztük lévő doboz, a tank és a kormány a Simbettánál használt sárga S 50-esről lesz átszerelve.