Polírozás: Szükséges hozzá: egy jó erős fúrógép, polírkorong ami kb 440Ft /én egy kicsit erősebbet vettem/, polírpaszta és rostos csiszoló ami az oxidot szedi le. Először lecsiszoljuk az oxidot majd a korongot megpörgetjük a pasztába, várunk egy kicsit még magába szívja és polírozunk. Ez azért nem ilyen egyszerű. igazán jó csak akkor lesz ha a felület nem karcos, de a nagyon kicsi karcokat a paszta eltünteti. Ami pedig a paszta után marad fekete szennyeződés a higító leviszi. Felpolíroztam többek között a dekniket, első villát, első-hátsó fékeket, sárvédő tartót, hátsó telókat, csomaghorgot, fék-, kuplungkart, váltó rudat, váltókart, tükör tartószárát és a kipufogócsonkot. Nem mondom, hogy könnyű munka, de megéri. És, hogy mennyi idő után mattul le azt sem tudom.